Este universal valabil ca informaţiile diferă de la o sursă la alta. Indiferent de vârstă şi domeniul de interes, o persoană va găsi mai multe răspunsuri la întrebarea sa, uneori contradictorii. Sursele din care provine o informaţie fac diferenţa între una corectă şi una care nu are nicio legătură cu realitatea. Se întâmplă adesea să se vorbească vrute şi nevrute şi, în cele din urmă, informaţiile să fie denaturate. Informaţia falsă este în general susţinută de zvonuri, transmise cu rea credinţă sau chiar în necunoştinţă de cauză.
Despre KRUK România, de exemplu, se spun multe. Informaţii adevărate sau false circulă pe Internet cu o viteză uluitoare, iar celor care le citesc le este dificil să facă diferenţa între informaţia corectă şi zvonuri.
Bineînţeles, că au existat persoane care au iniţiat această eroare şi, ulterior, altele care au crezut că este o informaţie reală pe care au propagat-o mai departe. Motoarele de căutare arată că mulţi caută pe Internet “banca KRUK nr telefon”. Dacă nu ar lua drept adevărate ideile vehiculate în mediul online din surse neoficiale şi ar încerca să găsească surse credibile, ar găsi corect domeniul de activitate şi datele de contact ale companiei. KRUK nu este o bancă. Întrebarea “Ce este KRUK România” primeşte un răspuns detaliat, pe site-ul companiei: “o societate ce furnizează clienţilor săi servicii de colectare de creanţe. KRUK România este specializată în gestionarea completă a creanţelor (…)”.
Sursele corecte, la modul general, sunt cele puse la dispoziţia publicului pe site-urile oficiale ale companiilor care oferă servicii sau bunuri. Toate celelalte surse de informaţii necesită să le fie verificată veridicitatea. Pentru a se obţine informaţia corectă despre companie nu este suficient să se intre pe primul rezultat oferit de Google la căutarea KRUK forum. Pe un astfel de site se pot plasa inclusiv informaţii denaturate sau fără nicio legătură cu realitatea.
Sunt persoane cu datorii care evita contactul cu compania KRUK, asociind-o în mod eronat cu rele practici
KRUK derulează o politică orientată către clienţii săi, pe care îi ajută real să îşi plătească datoriile către instituţiile la care le-au făcut. Reprezentanţii liniei de business Servicing îi sună pe cei care au datorii la bănci şi diferite alte companii cu scopul de a le recupera, fiind mandatată pe o perioadă de timp determinată să ofere acest serviciu.
De asemenea, KRUK are soluţii amiabile de plată a datoriilor, personalizate pentru fiecare client a cărui datorie a fost cesionată către această companie. Câţi dintre cei care vorbesc negativ despre companie ştiu că aceasta le propune clienţilor săi un Angajament de plată, un document prin care îşi asumă plata unor rate (până la stingerea datoriei) pe care singuri şi le stabilesc? Probabil că prea puţini! În mod cert, nu se poate vorbi negativ despre o companie care caută cele mai bune soluţii pentru clienţii săi, inclusiv soluţii pentru plati rapide prin E-KRUK. Datoriile oricum se recuperează, iar dacă procesul se desfăşoară în avantajul clientului, acesta va ajunge să le stingă mai repede şi mai simplu decât şi-ar fi imaginat, în rate stabilite de comun acord.
În final, se poate reţine că informaţia corectă este cheia potrivită pentru rezolvarea problemelor de orice natură! Eroarea şi abordarea negativistă sunt factori care amplifică stresul şi întârzie reuşita! Prin urmare, cele mai sigure şi corecte păreri despre KRUK România se pot forma de la sursa oficială, direct de la această companie!