Las Fierbinți face audiențe și-n 2020. Pro TV, liderul clasamentului din februarie

Publicat: 05/03/2020 | 17:37

Las Fierbinți face audiențe și-n 2020. Noul sezon al serialului de comedie, de la Pro TV, a fost liderul clasamentului din februarie. 

Peste 2,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare marți și joi, la aventurile lui Firicel și Celentano. Pe locul secund, la distanță de Las Fierbinți, dar cu cifre foarte bune s-a clasat serialul turcesc Mă numesc Zuleyha.

Producția celor de la Kanal D a adunat peste 1,7 milioane de români din toată țara, în medie. În cifre serialul a rămas constant de la o lună la alta, însă a urcat de pe locul trei pe locul doi. Sus în clasament a fost și Sacrificiul, serialul produc de Ruxandra Ion la Antena 1. O producție care scote cifre bune în fiecare lună este producția Lecții de viață, de la Pro TV. Un alt trend interesant se regăsește la nivelul publicului comercial, unde posturile de nișate pe seriale (Diva și Comedy Central) au producții în top.

Cele mai urmărite seriale ale lunii februarie, potrivit paginademedia.ro:

NAȚIONAL. Pro TV a dat cel mai urmărit serial în a doua luna din 2020. Noul sezon din Las Fierbinți a fost, desigur, cea mai urmărită producție, cu 2,2 milioane de privitori în medie.

Pe locul secund se regăsește un serial turcesc de la Kanal D. Producția Mă numesc Zuleyha are cifre bune, peste 1,7 milioane de privitori în medie.

Podiumul este completat de un serial marca Antena 1. Sacrificiul, semnat de Ruxandra Ion, a adunat o medie de aproape 1,3 milioane de urmăritori.

Alte seriale românești care se regăsesc în top: Mangalița și Băieți de oraș (Antena 1), Moldovenii (Kanal D), Triplusec (Pro TV) sau Trăsniții (Prima TV).

URBAN. În mediul urban primele clasate ale lunii sunt aceleași:

Las Fierbinți, cu medie de un milion de privitori.

Mă numesc Zuleyha, cu 740.000 de privitori în medie.

Sacrificiul, cu aproape 600.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial Pro TV, cu Las Fierbinți, a rămas lider. Antena 1 și Kanal D au fost la egalitate.

Noul sezon Las Fierbinți a prins și la tineri. Aproximativ 460.000 de privitori tineri s-au uitat, în medie, la serialul cu aventurile Fierbințenilor.

Sacrificiul (Antena 1) și Mă numesc Zuleyha (Kanal D) au fost următoarele două clasate din top, cu cifre la egale.

Aproximativ 226.000 de privitori tineri s-au uitat, în medie, la cele două seriale TV.