Coca-Cola, decizie radicală în criza coronavirusului: ”În această perioadă dificilă, am hotărât să…”

Publicat: 31/03/2020 | 11:17

Este criză medicală fără precedent la nivel mondial, iar lupta împotriva COVID-19 se desfășoară la toate nivelurile. Numărul deceselor crește, iar cel al persoanelor infectate a atins cote alarmante. Se iau măsuri restrictive pe toate meridianele, iar cercetătorii încearcă să descopere, cât mai repede, un vaccin care să învingă ”ucigașul tăcut” care a făcut atâtea victime într-un interval de timp foarte scurt.

În contextul pandemiei de coronavirus, Coca-Cola a postat un anunț surprinzător pe pagina de socializare, transmițând că s-a luat o decizie radicală. Fiind vorba despre o ”perioadă dificilă”, comunicarea ”publicitară” este stopată începând cu luna aprilie și până la o dată care va fi comunicată ulterior. Reprezentanții companiei au mai transmis că pun pe primul plan sănătatea și siguranța angajaților, indiferent de locul unde aceștia activează.

”În această perioadă dificilă, am hotărât să oprim orice comunicare publicitară. Prioritatea noastră este siguranța și sănătatea angajaților noștri precum și a comunităților în care activăm. Compania Coca-Cola, partenerii îmbuteliatori și Fundația Coca-Cola donează peste 120 milioane de dolari la nivel global pentru a susține lupta împotriva COVID-19 în comunitățile afectate”, se menționează pe pagina de socializare a companiei Coca-Cola.

(CITEȘTE ȘI: REACȚIA SUCEVENILOR DUPĂ CE ORAȘUL A FOST BĂGAT ÎN CARANTINĂ TOTALĂ)