Carrefour, anunţ important pentru toţi clienţii! Măsuri radicale în plină pandemie de coronavirus

Publicat: 16/03/2020 | 10:38

Amenințarea noului coronavirus a generat o panică la nivel general. Astfel, din teama de a rămâne izolați în case, fără provizii, oamenii au luat cu asalt magazinele. Grupul Carrefour se numără printre lanțurile de supermarketuri care au fost golite instantaneu în această perioadă de criză.

Pentru că situația este gravă și extinderea virusului trebuie oprită grupul Carrefour a adoptata o serie de măsuri interne de urgență, pentru binele cumpărătorilor și a angajaților.

Astfel, conducerea Carrefour a afișat pe geamul fiecărui magazin un mesaj prin care clienții sunt informați că accesul în magazine se face de către maximum 15 persoane, pentru a evita aglomerarea și contactul dintre oameni.

Măsuri de protecție

De asemenea, pagina de Facebook a lanțului de magazine a publicat o serie de măsuri care să prevină răspândirea epidemiei de coronavirus.

„Dragi clienți, în această perioadă acționăm împreună printr-un plan de măsuri concrete care să susțină cumpărăturile în siguranță, în magazinele noastre. Ne preocupă în egală măsură sănătatea colegilor, a clienților noștri și a comunităților din care facem parte.

De aceea, ne-am ocupat de: dezinfectarea cărucioarelor și a coșurilor de cumpărături; dezinfectarea caselor de marcat la nivelul benzilor de produse, POS-uri, tastatură, separatoare clienți; dezinfectarea spațiului de lucru de către casieri cu o frecvență de 30 de minute, la intrarea și ieșirea din tură; instalarea de panouri transparente de protecție la toate casele de marcat în toate magazinele, în următoarele săptămâni; instalarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru angajați și clienți la intrarea în magazin, dar și în zonele cu produse proaspete.

 Dotarea angajaților cu mănuși de protecție și pulverizatoare cu soluție dezinfectantă cu minimum 60% alcool; delimitarea zonelor cu vitrină asistată și case pentru păstrarea distanței de 1 m între clienți; informarea constantă a clienților cu privire la măsuri de igienizare și siguranță în magazin prin stațiile radio interne; informarea constantă a clienților cu privire la soluțiile pentru evitarea aglomerației la case precum folosirea Carrefour App sau a caselor Self Service.

Împreună cu managerii din magazinele noastre și partenerii sociali ne asigurăm că toți colegii cunosc aceste reguli și le respectă, pentru siguranța echipelor și a clienților noștri.” a fost mesajul transmis de către conducerea lanţului pe Facebook.