Azi se încheie Românii au Talent. Ar putea fi ultima emisiune a show-ului de la Pro TV

Publicat: 17/04/2020 | 12:20

Emisiunea ”Românii au Talent” a fost lider de audiență, pe segmentul național, săptămâna trecută, iar în această seară telespectatorii fideli showului se pregătesc pentru ultima ediție a preselecțiilor.

Criza coronavirusului din România a obligat televiziunile să îți revizuiască drastic grilele de programe, emisiunile LIVE, cu public, nemaiputând să aibă loc în contextul medical impus de noul coronavirus. Este stare de urgență, sunt emise ordonanțe militare, distanțarea socială este singura metodă prin care COVID-19 poate fi ținut ”sub control”. Au apărut, astfel, reluări ale altor emisiuni, seriale și filme diverse, iar împătimiții unor emisiuni ca ”Românii au Talent” trebuie să se ”mulțumească”, acum, cu altceva. Însă această distanțare socială trebuie să funcționeze la toate nivelurile, pentru a se limita răspândirea infecției cu COVID-19, ceea ce firește, schimbă nu numai modul de viață al fiecăruia, ci și abordarea media a posturilor TV.

Preselecțiile pentru ”Românii au Talent” au fost filmate toamna trecută, atunci când noul coronavirus nu își făcuse simțită prezența letală în lume. Iar săptămâna viitoare ar fi trebuit să înceapă galele LIVE la Pro TV, numai că acum, având în vedere toate condițiile de restricție, reprezentanții postului se află în fața unei ”misiuni imposibile”.

(VEZI ȘI AICI: ANDRA MĂRUȚĂ A COMIS-O LA ROMÂNII AU TALENT. GAFA +18 DIFUZATĂ DE PRO TV: „TOATĂ LUMEA ZICE DE NOI, ARDELENII, CĂ, PÂNĂ NE DĂM DRUMUL..”)

”Românii au Talent”, lider de audiență

Potrivit paginademedia.ro, cu referire la segmentul național, emisiunea ”Românii au Talent a postului Pro TV a luat, din nou, caimacul, situându-se pe primul loc în audiențe vinerea trecută, la distanță considerabilă de Kanal D și Antena 1.  Aproximativ 3,1 milioane de telespectatori s-au uitat, în medie, la emisiunea-concurs prezentată de carismaticii Smiley și Pavel Bartoș. Pro TV a avut cifre duble față de Kanal D și de trei ori mai mari decât Antena 1.

Kanal D a contabilizat o medie de 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul show-ului de pe Pro TV.  Locul al treilea în ceea ce privește audiențele a revenit celor de la Antena 1, în creștere față săptămâna trecută. Antena 1 înregistrat, pe același interval orar, o medie de 800.000 de telespectatori față de 500.000 câți au fost cu două săptămâni în urmă.

(CITEȘTE ȘI: CE SALARIU AU ȘOFERII CARE LUCREAZĂ LA ROMÂNII AU TALENT. CÂȚI BANI LE DĂ, DE FAPT, PRO TV PENTRU UN WEEKEND DE FILMARE)